Och så var det söndag, igen

Hade en jättebra kväll tillsammans med tjejerna igår. Först var det förfest hemma hos Lisa, för att sedan ta taxi ner till stan och Harrys. Tanken var att jag och Jessica skulle dansa loss ordentligt, vilket sedan inte alls blev så. Jag vet inte varför, men vi får ta det nästa gång istället. Efter krogen var jag tvungen att träffa Josse och säga hejdå till henne. Det är tråkigt, men just idag tar Josse flyttlasset och flyttar ner till Blekinge för att börja plugga. Det är jätte roligt och jag är glad för hennes skull, men jag kommer sakna henne. Blekinge kommer hädanefter bli mitt andra hem. Räkna med det Jos!


Kommentarer
Postat av: jos

aaaw Mickan dåå =) jag har det jättebra här nere.. Du får se till att komma ner snart tycker jag ;)

2010-08-30 @ 20:09:29
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0