HEMMA

Det är konstigt hur fort en vecka kan springa iväg. Ena stunden sitter man på att flygplan, förväntansfull och spänd inför den kommande veckan, och nästa sitter man på flygplanet hem igen. Hur som helst har vi haft en underbar vecka i Turkiet med mycket god mat och bra väder. Solen har schekt på en molnfri himmel varje dag och temperaturen har varit runt 43 grader. So jo, det har varit varmt, väldigt varmt, men trots det vill jag bara tillbaka till det vackra vädret, det varma vattnet och den underbara utsikten över havet. Marmaris har blivit som ett andra hem för mig och min familj då vi varit där varje år de senaste sju åren, och vi älskar det fortfarande. När vi steg av planet i natt möttes vi av regn som öste ner och en temperatur på 13 grader. Välkommen hem till Sverige!

Självklart tog vi massa bilder under veckan som jag kommer lägga ut allt eftersom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0