Söndag 1:a augusti



Eftersom jag och klockan inte är bästa vänner direkt hann jag inte göra någon uppdatering igår. Därför kommer den idag.

Igår hade jag och mamma en mysig dag nere i stan. Vi gick runt i affärer, handlade massa onödigt och åt lördagslunch på Torget. Strax efter 5 åkte jag till Viktoria, för att sedan tillsammans med Jessica åka till Wallman som skulle ha inflyttningsfest. En mycket trevlig kväll med trevliga människor.

Idag vaknade jag halv 12. Om några timmar kommer mormor och morfar på lite fika eftersom de inte var hemma på min födelsedag. De har varit i Turkiet i två veckor och kom hem natten till igår. Så underbart, om två veckor ligger jag på stranden och schteker i solen. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0