I wanna celebrate and live my life


Idag känner jag mig duktig. Klockan 9 imorse mötte jag upp Viktoria vid badhuset. 1,5 timmar senare var vi klara, hade simmat 1000 meter, bubblat i bubbelpoolen och tjötat igenom oss allt som hänt sedan sist. Det där med träningen är något som jag verkligen ska ta tag i nu när hösten kommer och skolan börjar. Äntligen ska man börja få lite rutin i vardagen igen, det behövs.

Nu ska jag göra mig i ordning. Lite senare ska jag träffa Josse. Det blir en mysdag idag med film och min och josses hemmagjorda sallad. Härligt!


Kommentarer
Postat av: sofia

Vi ska allt komma tillbaka till våra rutiner eller snarare förbättra dom sen i höstat med träningen :) Sen får vi ha många plugg dejter också! Verkar som om den ena kursen kommer vara ganska tupp nu:/ Men vi fixar detta :) puss<3

2010-08-24 @ 13:07:52
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0