Ärlighet Respekt Kärlek



När jag var på Hultsfred förra sommaren såg jag The Killers, vilka gjorde en grym konsert som hittills toppat listan över mina mest bästa sedda konserter. Men nu, ett år senare får de lämna över förstaplatsen åt bandet från Eskilstuna, KENT. Jag var på deras konsert på Trädgårdsföreningen i Göteborg igår kväll och tyckte att det var absolut det bästa jag sett, utan tvekan. Vissa band gör sig inte bra live, men Jocke Berg och resten av bandet var grymma, liksom val av låtar - både gammalt och nytt. Favoriterna var Utan dina andetag, Musik non stop, Idioter och 747, men även Skisser för sommaren, Kärleken väntar, Dom andra, Ingenting och många fler spelades. Som sagt, en bra blandning av gammalt och nytt. En kväll att minnas!

Kommentarer
Postat av: sofia

det lovar jag! :) Hade du de trevligt igår? <3

2010-08-08 @ 14:21:37
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0