Äntligen fredag

Jag måste nog säga att fredagar är helt klart bästa dagen på hela veckan. Då har man gjort ytterligare en arbets- eller skolvecka och har två hela dagar framför sig med en härlig ledighet. Fredagar är helt enkelt underbara!

I morgon blir det party och maskerad hos Jossan. Tror det kommer bli mycket roligt. Nu är outfiten nästan helt klar också, åtminstone är den planerad. I morgon blir det därför ytterligare en runda på stan med Hanna för att hitta det sista. Jag måste säga att vi är väldigt effektiva när vi letar efter något, eller inte! Tredje gången gillt blir det imorgon.

Nu väntar sängen. Efter en hård arbetsdag och 40 längder simning är jag ganska trött i benen och känner att jag behöver ladda krafterna inför morgondagen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0