Don't look back in anger

Kvällsfikan med Josse är avklarad och jag hann precis hem till Greys Anatomy klockan 21:00. Nu är det tyvärr slut och jag sitter och funderar på om jag ska lägga mig i någorlunda god tid för en gångs skull. Imorgon blir det att gå upp tidigt, jag har nämligen bestämt med min bror att vi ska ut och springa 5 km på Kransmossen. Vad tänkte jag på egentligen?! Haha. Nej men det ska faktiskt bli skönt. Efter helgens intag av godis och framförallt massa choklad så behöver jag ut och röra på mig. Så klockan 07:30 ringer det imorgon bitti. Kan sätta ganska mycket på att jag kommer ångra mig när väl klockan ringer. Tur att min bror fått order om att dra upp mig om jag inte vaknar! Haha.

Det blev inget pluggande idag. Jag fann helt enkelt inte tiden, den bara sprang iväg. Är det inte konstigt hur fort tiden går nu för tiden?! Man hinner ju knappt reagera på morgonen när man vaknar innan man ska gå och lägga sig igen på kvällen. Ibland är det skönt att tiden går snabbt, som nu till exempel vill jag bara ha fredag. Men ibland går den alldeles för fort. Det är snart ett år sedan vi tog studenten och jag har snart gjort mitt första år på högskolan. Det är helt sjukt! Till sommaren fyller jag 20 och får gå till Systemet helt själv, också helt sjukt. Fast å andra sidan, hur bra är inte det?!


Kommentarer
Postat av: emma

SÖta mickan! länge sen ja såg dig! Viva la vida är väl inte min favorit, men de håller okej om man målar typ två lager och sen tar ett överlack på:)men annars föredrar ja depend de håller grymt, och är ju super billigt:D

2010-04-29 @ 08:33:34
URL: http://stormenlycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0