Som bara Sven och Ulla kan

Det har varit en händelserik och rolig dag, som alltid när man umgås med Jenny. Ändå har vi inte gjort något speciellt, bara varit allmänt töntiga och roat oss. Vi har bland annat bakat en vit choklad cheescake vilken var lika god som den låter! Sen var det ju dags för oss att löjla oss lite grann om saker som jag inte tänker nämna. Jag vet inte vad som är värst, pinsamheten ellet töntigheten! Det måste vara töntigheten. Jag tror vi tar det priset! När vi insåg att vi var hungriga gick vi ner till pizzerian och beställde lite mat. Tryckte i oss en pizza och en kebabrulle, tätt följt av vår cheescake. Så jaa, jag är mätt! Har nog ätit för hela veckan nu tror jag.




Kommentarer
Postat av: sofia

heeeej :) du kan snabbspola föreläsningen så blir det roligare att kolla på den och allt blir mer intressant :) hehe

Puss

2010-04-21 @ 14:52:00
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

haha härlig bild :D

Ha en toppen torsdagskväll!

2010-04-22 @ 21:36:15
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Jenny

<3

2010-04-22 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0