Vad hände?

Jag är hemkommen från 5 kilometarn runt Kransmossen, jag har fått mat i magen i form av färsk pasta med tomat och basilikasås och nu sitter jag och tar det allmänt lugnt. Funderar på vad jag gjorde i lördags när vi var ute. Har nämligen sett att min lilltå är alldeles blå! Undrar om det blev så när jag gick hem (ja jag fick för mig att gå hem från stan klockan tre på natten i högklackat) men kan heller inte minnas att jag hade ont, vilket jag borde haft. Aja, det blir till att tänka på detta ytterliggare. Tror däremot inte att jag kommer komma fram till något bra svar, men försöka duger ju alltid.

I morgon blir det en heldag med min tvilling Jenny*. Eftersom hon gör lumpen nu och jag pluggar så blir det inte att vi ses så ofta då vi hela tiden springer om varandra. Men i morgon är vi lediga båda två, vilket ska bli väldigt roligt!

*Egentligen är vi inte tvillingar, vi bara kallar oss för det då vi fyller på samma dag, föddes ungefär samtidigt, heter nästan likadant och är oerhört lika till sättet.


Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Förlåt för sent svar! ;)

Okej, tack kära du. Frågestund i bloggen just nu, kika in vetjja'! Kram <3.

2010-04-20 @ 15:55:46
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0