Hjärter Dams sista sång

Vilket väder vi har haft idag. Helt underbart! Solen har lyst på en klarblå himmel och lätta vindar har blåst så man lätt kunde känna en svag doft av vår. Idag har jag invigt min nya vårjacka jag köpte för någon vecka sedan. Har alltid haft sådan otur då jag bestämt mig för att ta vårjackan istället för min härliga vinterjacka eftersom det då alltid blivit så jäkla kallt att jag ångrat mig. Men idag gjorde jag inte det. Nu hoppas jag till och med på att kunna hänga in min vinterjacka i garderoben och inte ta fram den försen till hösten.

Kvällen har varit lugn med mys i soffan tillsammans med pappa och Fredrik. Vi såg på filmen 50 first dates som gick på 3an och åt popcorn. Gott! Dock var det smörpopcorn så jag hoppas på att morgondagen bjuder på lika fint väder som idag så man kan gå ut på en promenad, eller varför inte en löprunda!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0