Studera?

Jag kom just på en sak. Idag är det den 14 april och det betyder att det är den 15 imorgon (ganska logiskt) och det är sista dagen för ansökning till högskolan! Jag känner att utbildningen i Varberg är oorganiserad och egentligen ingenting för mig. Fast egentligen, så länge jag inte vet vad jag egentligen vill så är ingenting för mig. Men nu kommer den stora frågan, ska jag gå kvar i Varberg till hösten?! Jag vill inte plugga, men vad ska jag annars göra? Jag har studielån och förlorar jobbet om jag slutar skolan då jag bara jobbar som skolungdom. Fyy! Ibland hade det varit enklare ifall någon bara gjorde alla valen åt en. Då hade man inte behövt alla dessa tankar cirkulerandes runt i huvudet. Som om jag inte har nog att tänka på!

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller definitivt med. Alla dessa beslut :S. Men jag tycker du ska fortsätta :) Att gå hemma utan pengar är inte så roligt i längden. Du får ju i alla fall pengar där, haha ;)

2010-04-15 @ 18:37:10
URL: http://elinsonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0