Rädslan den går över, men oron stannar kvar

Även idag sken solen på en klar himmel och temperaturen visade hela 18 grader! Kan det verkligen stämma? Det var riktigt skönt ute i solen iallafall och jag kunde lätt ha mina nya jeans shorts (gamla jeans som jag klippte av i lördags) utan att frysa (självklart hade jag strumpbyxor till, man ska svettas in våren). Åkte ner till stan vid lunch och träffade Alex för en fika/lunch. Det var roligt att träffa henne igen, känns som det var typ evigheter sedan vi sågs, vilket det faktiskt nästan var. På onsdag fyller hon 20 år vilket jag ska fira med en låång beställningslista på Systemet, haha.

Imorgon åker jag till Varberg för att se på föreläsningar i Marknadsföring och Juridik. En redovisning ska vi också hinna med. Vad skönt det känns nu när skolan drar igång ordentligt (eller inte) så att man har något att göra på dagarna. Ska hämta hem min kära TV och DVD från lägenheten också så att jag slipper titta på film från datorn varje gång. Om ni inte visste det så har jag flyttat ur lägenheten i Varberg och tagit hem alla mina grejer igen. Finner ingen anledning med att betala hyra för lägenheten när vi knappt har en lektion i veckan och jag nästan aldrig är där, utan väntar till det blir lite varmare så att jag kan bo i stugan istället. Förresten, bra att jag kom på det nu, stugan ska jag kolla till imorgon med!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: jos

jaa verkligen!:)



Ja vi ska kolla allt möjligt:) Bl.a. gå på Deutche-museum! Ett STOOORT museum som vi även ska bo på:)



Ja imorn blir det prommis :D:D

2010-04-13 @ 21:14:30
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0