Paus i pluggandet

Vad som såg ut att bli en fin dag slutade i regn och rusk. Nu har jag dock inte tittat ut på ett tag då jag sitter vid datorn på undervåningen och inte har tillgång till några fönster för tillfället, men det kanske har slutat regna? Hoppas det. I morgon vill vi ju ha fint väder.

Har just sett klart en föreläsning i marknadsföring och skrivit klart det sista av min del i inlämningsuppgiften, så nu tar jag en kort paus. Det är konstigt hur en föreläsning på lite mer än en timme kan ta i stort sett en hel dag. Ni förstår att man tappar motivationen. Tyvärr har jag ganska många föreläsningar kvar att titta på så min paus blir inte långvarig.

Kommentarer
Postat av: emma

Ne ja ska inte till almenäs:P ska bara va hemma o slappa har spinning imoron bitti igen så börhar sova riktigt:)

Hhaha eller hur, fy fasen för plugg:P

Ne ja har sökt lite olika som har emd träning o kost och göra men känner inte för o plugga och vet inte om ja vill jobba med de sen så blir nog ingen skola.. Hanna vill ju flytta, vet ínte va ja ska göra om hon inte är i borås, fan min homie ju så känner för o hänga med om hon drar :P va har ud tänkt göra de? :D

2010-04-29 @ 20:40:42
URL: http://stormenlycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0