Och glädjen fortsätter

Vaknade halv 6 och förstod inte riktigt varför jag vaknat, varför klockan ringde så tidigt, tills jag kom på att jag skulle jobba. Så det var bara att gå upp, göra sig i ordning och sätta sig i bilen ut till Ellos. Efter jobbet träffade jag Hanna. Vi åkte till Knalleland där vi tänkte att vi skulle leta efter något att ha på oss på lördag. För på lördag är det fest, och inte vilken vanlig fest som helst. Jossan har fyllt 20 år och det firar hon med maskerad! Okej, maskerad är jätteroligt - när man vet vad man ska klä ut sig till! Iallafall gick vi runt i affärerna, fram och tillbaka för att se om vi kunde hitta det perfekta. Tyvärr är det som att leta efter maskrosor om vintern. Det fanns ju ingenting! Dessutom har vi kommit på att rött tydligen inte är vårens och sommarens färgmode, för ingenting rött finns det att köpa i butikerna. Typiskt. Vi har en idé om Knatte, Fnatte och Tjatte, därav behöver vi en röd T-shirt, och en grön! Det var inte heller det lättaste att hitta ska jag tala om för er. Så som ni kanske förstår blir det mer letande i morgon efter rött och grönt.

Kommentarer
Postat av: jos

Guuud vad bra :D hihi, det är skiiiitbra! Och du som har varit lite orolig för det:) Kämpa på det sista nu med ;D hihi, prommis snart? Idag om du kan? Jag smsar!! ;D

2010-04-09 @ 11:25:13
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0