Minnen

Mamma och pappa bokade en weekendresa till Tyskland för några veckor sedan, men på grund av askmolnet har det varit väldigt osäkert om de kunde åka eller inte. Men eftersom landvetter nu har öppet igen (för tillfället iallafall) så körde jag dem tidigare idag. Planet lyfte som planerat. Nu får vi se om de kommer hem som planerat.

Idag börjar Kortege bygget för alla kära teknister i Borås. Vad jag längtar tillbaka! Kortegen var ju helt klart årets höjdpunkt på skolan och så otroligt roligt. Jaja, jag får lämna över den tiden till min bror som går där nu och istället får jag väl nöja mig med att stå och titta på nästa fredag, som resten av Borås gör. Att våra föräldrar vågar åka bort en sån här helg och lämna min bror, det gjorde dom aldrig när jag gick på skolan. Haha. Undra varför! Jag undrar fortfarande vart vinet tog vägen förra året, Hanna har du någon aning?! haha.

Måste också bara tillägga den klockrena kommentaren från Hanna dagen efter att vi krupit, kanat och satt oss i skogen bland buskar, jord och massa annan skit.
Hanna - min overall är brun.
Mickan - NÄHÄ?!

Länge lefve teknis, ty wi äro bäst!


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: ahh jag tar gärna en promenad :)jag har sett alla utan två sj då?

Hur ser det ut nästa fredag kunde jag komma då? ;)

2010-04-23 @ 14:12:34
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: jos

AAAW va FIIN Header!!!!! :D Asfin!



Nej, vi åkte tåg! :) Nu är jag hemma igen, wiiie! Jo, det var asbra.. Men skönt att vara hemma nu igen! :)

2010-04-24 @ 18:35:09
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: jos

den var ju ASsnygg! :) :)



Jo dåå det har jag! dudå? Utgång idag?:)

2010-04-24 @ 20:59:59
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0