Just don't give up

Det blev ingen vinst i bingolotto, så jag får hoppas på bättre lycka nästa gång.

Jag känner nu att huvudvärken som legat och lurat hela dagen börjar komma tillbaka, sjukt jobbigt! Tror faktiskt att jag ska kolla tågtiderna till imorgon och sen lägga mig och titta på en film. Har ju hämtat hem min tv och dvd från Varberg nu så äntligen kan jag se på tv i mitt rum igen utan att behöva sitta vid datorn.

Imorgon åker jag till Varberg igen. Intervju med butikschefen på Davids klockan 10 och sen blir det antagligen att plugga eller något annat roligt. Tror att jag ska passa på att träna också.

07:29 går tåget i morgon bitti. Det blir en tidig morgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0