Here comes the sun

Dagen har varit bra, plus i kanten måste jag faktiskt säga mot vad jag förväntade mig att den skulle bli. Klockan ringde tidigt imorse, alldeles för tidigt för att egenligen gå upp. Hade mycket hellre bara stängt av klockan och somnat om, men det gick tyvärr inte idag. Klockan 11 var jag i stan på "läkarbesök" och sen tog jag tåget vidare till Varberg för att plugga med nya gruppen. Snabbt och effektivt skrev vi klart inlämningsuppgiften och jag kunde ta tåget hem igen. Höll på att somna på tåget och tror faktiskt att jag gjorde det också, för helt plötsligt var vi i Kinna! Väl hemma kollade jag tentaresultatet i ekonomistyrning och tror att jag höll på att smälla av. Helt klart en positiv överraskning! Så jag har inte mycket att klaga över denna dag. Imorgon blir det jobb på Ellos. Ännu en tidig morgon, halv 6 ringer min klocka.

Godnatt!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du på ekononimin? :) och du, grattis till inköpet! :D

2010-04-09 @ 13:55:06
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0