Heldag med jobb

Idag har jag haft en heldag på Ellos med massa jobb. Slutade klockan 4 och åkte direkt hem, för att sedan igen åka ner till stan för att färga håret. Utöver det har jag inte gjort så mycket mer.

I morgon ska jag försöka sätta igång med pluggandet på allvar. Seriöst, just nu vet jag inte vad jag håller på med. Har hamnat i någon slags svacka där jag inte pluggar för fem öre! Däremot vet jag inte vad tiden går åt till för jag tycker inte att jag gör något annat heller. Det är 6 veckor kvar till sista tentan och därmed börjar sommaren. 6 veckor! Börja plugga och stå ut! Snart är sommaren här.



På Ellos för tre år sedan. Kalsonger i stl 50, rätt stora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0