Det kallas tvivel

Förutom alla tankar och funderingar om framtiden har dagen varit bra. Kan den vara mycket annat med ett väder som detta?! Efter frukosten tog jag mig en långpromenad och njöt av solen. När jag kom hem satte jag mig på balkongen med nosen upp mot solen och jag satt där en bra stund. Vilket syns nu. Är röd som en tomat i ansiktet. Okej, kanske inte som en tomat, som en räka kanske, en bränd räka. Haha. Jaa iallafall, ni förstår vad jag menar. Efter lunch träffade jag Josse för ytterligare en promenad i solen. Härligt, man kan bara inte få nog av alla dessa promenader!

Annars har kvällen varit lugn. Fick åka till ICA Maxi och handla skrivarpapper då jag behövde skriva ute lite (?) papper till skolan. Och med lite menar jag egentligen ganska många. Alldeles för många rättare sagt! Sen missade ni väl inte att titta på Greys Anatomy? Det gjorde inte jag heller. Tyvärr ska det ha uppehåll nu på hela två veckor och kommer inte tillbaka försen den 28 april! Men som dom sa, den som väntar på något gott ...

Imorgon blir det en resa till Varberg igen och jag hoppas på ytterligare en dag med sol. Nu väntar sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jos

jaa men klart! :) Vi hörs ju före det iaf, men om du kan så är det ok för oss =)

2010-04-14 @ 23:44:15
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: Ciiz

aah nej de vet ja :) ärsh jag har min marabou (A)

2010-04-15 @ 18:35:28
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0