Det går bra nu

Kom precis hem från en snabb visit i Knalleland. Var ute efter en ny datorväska då min nya dator är för stor för min gamla väska. En väska hittade jag, och även lite andra grejer som jag inte kunde låta bli.

Pluggandet har gått helt okej idag ändå. Har sett två, snart tre föreläsningar i juridik. Marknadsföringen har jag inte vågat mig på än då jag har en svag aning om att det kommer förstöra den lilla lilla studiemotivationen jag har kvar. Läraren är alltså helt otroligt tråkig. Läraren i juridik är lite bättre, trots att hon är dansk.

Nej nu ska jag se klart slutet av den tredje föreläsningen innan Vampire Diares börjar. Ni missar väl inte det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Japp nu så är det bokat!

2010-04-22 @ 22:05:33
URL: http://elinsonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0