2010-04-28

När klockan ringe halv 8 i morse ville jag inte alls gå upp. Det var inte så att jag var extremt trött eller något, utan jag kände bara NEEEJ, jag vill inte! Gick istället upp runt 10 och fick i mig lite frukost. Har börjat köra på den riktigt onyttiga varianten, kalas puffar och Pålslimpa med ost. Kan inte påstå att det är världens godaste, men idag var det gott och precis vad jag behövde. Nu borde jag egenltigen sätta igång med pluggandet, har en del som måste göras idag, men jag orkar verkligen inte. Har inte alls någon lust. Jag vill ha fredag och helg!

Dessutom kom jag på i morse när jag satt och bläddra i tidningen att jag inte har deklarerat ännu! Måste göras snarast innan jag glömmer bort det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0