You'll find the way

Till våren är jag färdigutbildad i Varberg, men jag känner mig fortfarande inte klar i skolan. Kan väl säga så här att yrket som butikschef inte är mitt drömjobb. Men jag vet fortfarande inte vad mitt drömjobb är, så därför sitter jag just nu och letar efter utbildningar som lockar mig. Jag har kokat mig en stor kopp kaffe och går igenom utbildningar på studeras hemsida, tänkte gå igenom alla från A till Ö. Än så länge är jag fortfarande på A, och listan är lång. Men det här får ta tid, jag vill att det ska kännas helt rätt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, det gör jag med :) Inte just nu men innan idag. Hittar du något roligt? Är du beredd att flytta vart som helst eller så? <3

2011-02-02 @ 19:37:53
URL: http://www.elinsonja.bubbleroom.com
Postat av: juventina

hahah nej men dte är ju bra ;) Bättre än grädde å glass :O



Åh hittar du nåt du vill söka? :) Och var isf? :)

2011-02-02 @ 20:02:11
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0