Varje gång du möter min blick så vet jag vem jag är



Den här torsdagen har gått hyffsat fort ändå trots att den har varit väldigt lång. Efter jobbet åkte jag direkt hem och har sedan dess bara tagit det lugnt, tittat lite på tv och gjort en mannagrynspudding som vi åt upp till kvällsmat. Pluggandet får jag helt enkelt ta tag i till helgen. Imorgon är det bästa dagen på hela veckan, nämligen fredag. Jag jobbar till 13.15 men sedan är det helg för min del, skönt! Efter en lång arbetsvecka uppskattas helgen ännu mer.

Resten av kvällen blir också den lugn. Tänkte strax ta min vetekudde, lägga mig i sängen och läsa en stund innan jag släcker lampan inför natten. Vill inte vara allt för trött när klockan ringer halv sex imorgon bitti. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: juventina

du behöver inte vara avundsjuk, de var inte lika goda som "riktiga" muffins med ägg är.. tyvärr :(



Fin du är!

2011-02-17 @ 23:16:27
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: angelica

allt bra? :)

2011-02-18 @ 12:06:16
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0