The scars of your love they leave me breathless

Började att göra om designen här på bloggen, lite smådetaljer som jag innan störde mig på men som nu ska rättas till. Än är den inte riktigt klar, men det tänker jag fixa allt eftersom. Får se om jag blir nöjd den här gången..

Imorgon blir det ännu en dag nere på kusten. Jag och Marcus ska intervjua butikschefen på MQ och sedan sitta i skolan några timmar för att plugga. Alltså blir det till att gå upp tidigt imorgon, bäst jag går och lägger mig nu. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: juventina

haha jaaa det är typ 1 och en halv timme från här :P haha.. ganska nära ändå.



Okeej, måste man vara 21 för att söka dit? :O



Det är fin design nu tkr jag ;D

2011-02-03 @ 01:25:55
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0