If you ever find yourself lost in the dark and you can't see I'll be the light to guide you

Imorses var det tenta i Examensarbetet som stod på schemat, hur den gick är dock fortfarande för tidigt att svara på eftersom jag i princip bara pluggat en dag. Men men, det ger sig. Förutom att skriva tenta har jag och Sofia dessutom hunnit med en liten spontanutflykt till Ullared. Jag var så sugen på att åka dit och eftersom jag också hade bilen med mig idag så fick det bli några timmar inne på Gekås. Som vanligt köpte jag på mig en massa onödigt som jag säkert skulle klara mig utan, men jag fick också köpt en hel del enligt mig bra saker. Bland annat One Tree Hill säsong 7 och Bruno Mars nya platta, som jag för övrigt spelade på max volym i bilen hela vägen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0