20111129

Vi har mycket att göra på jobbet nu så här innan jul, vilket resulterar i långa arbetsdagar. För min del blir det övertid hela veckan, har ändå inget annat för mig liksom och dessutom behöver jag pengarna. Men med spotify i öronen går det hur bra som helst, och tretton timmar går ganska fort.

Kan också säga att ni kommer kunna läsa allt om min och Johannas resa genom Asien i vinter på vår reseblogg, mikaelajohanna.blogg.se. Så från det att planet lyfter mot Thailand på nyårsafton ska vi försöka uppdatera så ofta som möjligt, om allt vi gör och massor av bilder, så missa inte det! 32 dagar kvar nu.



I söndags var det ju första advent, och jag fick gjort lite julmys i mitt rum. Min julstjärna lyser nu fint i fönstret, som dessutom pryds av nya gardiner och en julblomma som jag fått av en arbetskamrat på jobbet. Nu saknas bara julkänslan! Lite snö på marken hade inte suttit helt fel heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0