It's always darkest before the dawn

Fredagen fortsatte inte riktigt som jag hade planerat. Tanken var att jag vid det här laget skulle sitta på något uteställe i Varberg och äta och dricka gott med fina vänner. Men på grund av vädret är jag nu kvar hemma i Borås. Tåget som skulle ta mig ner till bästkusten blev inställt på grund av nerblåsta träd över tågrälsen, och ersattes istället med buss. Denna buss kom dock 40 minuter efter det att tåget egentligen skulle gått, och kunde dessutom ta upp mot två timmar! Nej tack, tänkte jag och åkte istället hem igen.

Och vilket väder det är! Det blåser storm och snö blandat med regn yr omkring i luften. Nej, det är nog bäst att stanna inne en kväll som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0