Every little thing reminds me of you

Det blev lunch på stan med Ida efter jobbet idag, mysigt. Efter det strosade vi runt i lite butiker innan jag mötte upp Johanna i Knalleland. Fick köpt mig ett par nya jättemysiga pyjamasshorts från Gina som passar perfekt att gå runt i här hemma, och även att ha med på resan!

Ikväll har vi dessutom tagit första dosen Dukoral, vaccination mot Kolera, och efter vad jag hört skulle detta vara bland det vidrigaste man kunde dricka. Dock tyckte jag inte att det var så farligt, smaken påminde om c-vitamintabletter som löses upp i vatten, och det är ju helt okej?

Nu ska jag göra lite fredagsmys här hemma. Tänkte tända lite ljus, hjälpa mamma med maten och sedan krypa upp i soffan framför TVn. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0