It's beginning to look a lot like christmas

Idag är jag helt slut, vet inte vad det är med mig! Brist på sömn skulle jag tro. Att vädret gör en riktigt hängig är nog också en förklaring till det hela.

För tillfället kan man känna doften av pepparkaka fylla vartenda hörn av huset. Jag har bakat en mjuk pepparkaka som står i ugnen och som alldeles strax är klar, mums! Samtidigt lyssnar jag på julmusik som höjer julkänslan till max, mysigt. Det är bara två veckor kvar till jul nu, och jag har inte köpt en enda julklapp! Det är knappt så att jag ens har funderat över vad jag ska köpa till mina nära och kära. Panik? Inte alls faktiskt.



Bild tagen för nästan exakt ett år sedan, den 9 december 2010. Då var det rena vinterlandet utanför fönstret med flera minusgrader i luften. Idag är det tre plusgrader, blåst och regn. Foto; Jag


Kommentarer
Postat av: jos

ÅH saknar våra foto-sessions!! :)

2011-12-11 @ 22:00:28
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: jos

ÅH saknar våra foto-sessions!! :)

2011-12-11 @ 22:00:29
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0